gönderen İhsan Şahin » Cum Ara 26, 2008 8:39 pm
SEVGİLİ MUHAMMED KARDEŞİM,
ŞAİRLİĞİN GÜZEL... ZAMANLA DAHA GÜZEL OLACAK. BAZI EKSİKLER HEPİMİZDE VAR.
ŞİİRDE EN ÖNEMLİ KONU VERİLMEK İSTANAN MESAJDIR. ONUN İÇİN 3 VE 4 SATIR ÖNEMLİDİR.
BU AKŞAM,
İLK DÖRTLÜKTE BABANIZLA İLGİLİ TEKİL ANLAMDA BİR MÜNACAAT ŞEKLİNDE BAŞLADIN ÇOĞUL İLE AYAK VERİP BİTİRDİN. DEĞİL Mİ...
AMA BU AYAĞA O MAANA İLE ŞİİR YAZMAK ÖYLE ZOR Kİ....
SEN DAHİL HERKEZ KONUNUN DIŞINA ÇIKTI.
İLK 3 SATIRDA TEKİL İSE AYAK TA TEKİL OLMALI, ÇOĞUL İSE ÇOĞUL. BENİM İKİ YILDIR BU SİTEDE VE PARAGAFTA VERMİŞ OLDUĞUM KAVGA BUDUR.
GELDİĞİMİZ NETİCE KİMSA YOK. PARAGAF HEYCAN VERMİYOR ÇÜN Kİ HERKES KENDİ ANLADIĞI DİLDEN YAZIYOR. OYSA ATIŞMA İSE ADI ÜZERİNDE... TERBİYE SINIRINDAN SEVGİ VE SAYGI ÇİZGİSİNDEN SAPMAMAK ÜZERE HER ŞEKİLDE YAZMAKTIR ATIŞMA... BUNU ANLATAMADIM O ELLİLİK BETONLARA.
DÖN GERİYE BAK
İHSAN ŞAHİN MUHAMMED ŞAHİN ADNAN AYAZ MUZAFFER ALTUNCUNUN 50 PATRAGAFTIR BİRBİRLERİ İLŞE BAŞTAN SONA KADAR ATIŞTIKLARI VARMIDIR.
ONUN İÇİN
MUHAMMED YAZAR
COŞKUN ŞAHİN
MELTEM KIZIMIZ BU KONUYA DİKKAT EDİNİZ LÜTFEN
BİZDEN SİZE MİRAS BU DEĞİLDİR BUNUN ADİ CAHİLLER GULGULESİDİR.
GÖZLERİNDEN ÖPERİM